نوشته شده توسط : مینا آبکار

بررسی ساعت هوشمندال جي

اولین ساعت الجی با سیستم عامل اندروید ویر


 الجي به عنوان يکي از بزرگترين شرکت ها در زمينه گجت و توليدات الکترونيکي فعاليت پيشرفته اي را از خود نشان داده است. اين کمپاني چند وقت قبل از جديترين اسمارت واچ خود به نام G watch- W100 در مراسم گوگل I/O معرفي کرد.

ظاهر ساعت و در واقع صفحه نمايش آن مستطيلي شکل است و در دو رنگ بند سفيد و مشکي ساخته شد به دليل داشتن سايز استاندارد 22 ميلي متري براي بند، شما مي توانيد با هر بند 22 ميليمتري ديگري آن را تعويض کنيد.

ساعت ال جي gwatch

شايد براي بعضي ناخوشايند باشد که ساعتي با بند از جنس پلاستيک را مچ دستشان داشته باشند. اما از نظر ظاهري بد به نظر نمي رسد. ابعاد اين گجت پوشيدني 63 گرمي، 46?5×9?95×37?9 ميلي متر است.

کيفيت و استحکام ساعت با يک نگاه کاملا پيداست. و همچنين روي مچ دست شيک و راحت به نظر مي رسد و احساس سنگيني نخواهيد داشت.

نمايش ساعت به طور مداوم روي نمايشگر ساعت پيداست و نيازي به فشردن دکمه و يا چرخاندن ساعت وجود ندارد.

اين ساعت هوشمند صفحه نمايشي به قطر 1.65 اينچ دارد که از رزولوشن 280×280 پشتيباني مي کند. و داراي تراکم پيکسل 240 پيکسل در اينچ است.

ساعت هوشمند الجي مقاوم در برابر گردو غبار و آب است و با داشتن استاندارد گواهينامه IP67اين نکته را به شما يادآور مي شود که در هر شرايط آب وهوايي و در هرجايي که هستيد مي توان اسمارت واچ خود را به همراه داشته باشيد.

جي واچ داراي باتري 400 ميلي آمپري است که تقريباً يک روز و نيم با هر بار شارژ مي تواند روشن بماند.

از مشخصات دروني ساعت مي توان به، پردازشگر اسنپ دراگون 400 با فرکانس 1.2 گيگاهرتز و رم 512 اشاره کرد. 4 گيگابايت حافظه داخلي و رم 512 مگابايت از ديگر اجزاي داخلي ساعت به شمار مي رود.

ساعت ال جي gwatch

بلوتوث نسخه 4 راه ارتباطي با گوشي موبايل شما را فراهم مي کند.

سيستم عامل ساعت Android Wear است و اين ساعت هوشمند با تمام گوشي‌هايي که بر روي خود سيستم عامل اندرويد 4.3 به بالا و يا  iOS 8.2به بالا را دارند سازگار است.

در واقع اولين ساعت هوشمندي است که با سيستم عامل اندرويد ور به بازار آمد.

کار کردن با اندرويد ور بسيار ساده بوده و گوگل عملکردي عالي در اين زمينه از خود نشان داده است.

هر تماس يا پيامي دريافت شود، روي نمايشگر ساعت به نمايش در مي آيد.

قدم هاي پيموده شده را مي شمارد. ميتوان براي هر روز هدفي را تعيين کرد و براي رسيدن به آن تعداد تلاش نمود.

جي واچ ال جي داراي سنسور حرکتي 9 محوره است تا بتواند موقعيت خود را به دقيق ترين شکل ممکن تشخيص دهد به گونه اي که با قرارگرفتن دست در حالت نگاه کردن به ساعت، نمايشگر به طور خودکار روشن مي شود. ديگر امکان آن شماره گيري صوتي است. اين ساعت همچنين
داراي واچ فيس هاي متنوعي است که  در واقع نوع نمايش ساعت و طراحي آن است و انواع مختلفي مثل ديجيتالي، عقربه اي، فانتزي و … دارد.

 


:: برچسب‌ها: گجت هوشمند ال جی , ساعت هوشمند ال جی gwatch w100 , گجت پوشیدنی ال جی , اسمارت واچ الجی gwatch , ساعت هوشمند ال جی gwatch , ساعت الجی gwatch , ساعت ال جی gwatch , گجت هوشمند , گجت های هوشمند , گجت پوشیدنی , ساعت اجی w100 , گجت هوشمند , گجت های هوشمند , گجت هوشمند سونی , ساعت گجت , گجت پوشیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()